Korisnički profil

Registriraj se

NAPOMENA

Za prijavu na naše edukacije, najprije se potrebno registrirati i kreirati korisnički račun koji će vam omogućiti pristup svim potrebnim informacijama i materijalima za edukaciju.

a

HORKA komunikacije

  /  Komunikacijski savjeti   /  Treba li meni PR?
Odnosi s javnošću, public relations, poruke

Treba li meni PR?

Kako tajne PR-a ne bi ostale u kutiji koju smo otvorili samo za sudionike webinara „Kako koristiti PR u svojoj organizaciji?“, odlučili smo baš s Vama podijeliti ove sjajne informacije!

Ovo je prva od tri blog objave na temu PR-a. Sadržaj je napisan prema saznanjima s webinara kojeg su održali Katarina Horvat iz HORKA komunikacija i Joco Glavaš, PR stručnjak.

Želite da netko o vama misli bolje, mislite da Vaša organizacija nema dobru reputaciju, organizirate event koji treba promovirati? Odgovor su – odnosi s javnošću (PR)!

Odnosi s javnošću, public relations, porukeO odnosima s javnošću

Odnosi s javnošću, PR ili public relations je funkcija koja stvara i brine se za odnose između organizacije i njenih interesnih javnosti kako bi se ostvarili organizacijski ciljevi. Svaka organizacija ima svoje interesne javnosti i ciljeve. Najčešći ciljevi jesu povećanje prodaje, povećanje svijesti o proizvodima i uslugama, informiranje o aktivnostima, privlačenje investitora i sl.

PR kao potpora za ostvarivanje ciljeva zahtijeva strateško promišljanje, komunikativnost i kreativnost, a njime se najčešće bavi PR savjetnik. To je pojedinac zadužen za osmišljavanje i provođenje komunikacijske strategije prilagođene tvrtki ili osobi te njezinom ciljanom tržištu.

Znamo da često u filmovima možete vidjeti kako PR-ovci žive lake, luksuzne živote na visokoj nozi, ali dopustite da vas razuvjerimo ?. Iza posla PR-ovca stoji puno truda, rada, računanja, preslagivanja, razumijevanja, poznavanja tržišta…

Odnosi s javnošću memeŠto je sve PR?

Odnosi s medijima često se poistovjećuju s odnosima s javnošću. Oni su najčešće vidljiv i javni aspekt cjelokupnog PR-a, ali samo su jedan njegov dio.

PR, osim odnosa s medijima, obuhvaća odnose:

  • sa stručnim javnostima,
  • s internim javnostima,
  • s općim javnostima,
  • s interesnim skupinama,
  • s investitorima.

Također, PR obuhvaća krizno komuniciranje, B2B komuniciranje, javne poslove, programe društvene odgovornosti, menadžment promjena itd.

„Novinarstvo je pisanje onoga što drugi ne žele objaviti, sve drugo su odnosi s javnošću“. – George Orwell

Tko sve može koristiti PR?

Odgovor je jednostavan: SVI. Apsolutno svi mogu koristiti PR – svaka organizacija i svaki pojedinac. Međutim, istina je da neprofitne organizacije i mala poduzeća često nemaju sredstva za PR agenciju. Ovisno o fokusu organizacije, često nemaju ni svijest o tome što sve uključuje PR i kako raditi posao PR savjetnika.

Zato pratite naš sadržaj i dalje da biste dobili odgovore na ta i mnoga druga pitanja. Pratite nas na Instagramu i Facebooku kako ne biste propustili novi blog!

 

Zanima vas kako vaša organizacija može imati benefite od PR-a? Javite nam se već danas.

Registracija korisnika

Resetiraj lozinku