Korisnički profil

Registriraj se

Upravljanje konfliktima

a

Edukacije

  /  Komunikacijske vještine  /  Upravljanje konfliktima

Upravljanje konfliktima

198€

Ukratko o edukaciji

ZATVORENE PRIJAVE

Termin: NOVI TERMIN – USKORO

Cijena: 198 €

Opis edukacije

Zašto u pojedinim susretima s drugima ostajemo bogatiji za uvrede, a siromašniji za odnose?
Zašto osjetljivi razgovori završe onako kako nismo željeli?
Zašto se mimoilazimo u razgovoru čak i s onima koje najviše volimo: s djecom, roditeljima, partnerima?

Potencijal za probleme posebno se povećava u odnosima nadređeni – podređeni, s kolegama na poslu koje nismo birali, ali smo svakodnevno usmjereni na njih.

Je li moguće da transformiramo odnose i otvorimo prostor za rješavanje problema tako da nećemo biti nezadovoljni (jer stalno odustajemo od sebe, a tako počinjemo rat unutar sebe), nego zadovoljni jer ćemo pristupiti rješenjima iz druge perspektive?

Naučite vještine i alate koji su vam potrebni da biste se povezali s drugima i ostvarili ugodnije odnose i bolje rezultate.

Cilj edukacije:

Steći i razvijati komunikacijske vještine za izgradnju harmoničnih odnosa.

Na ovoj edukaciji vi ćete:

  • Otkriti više o sebi, svojim potrebama, emocionalnim pokretačima i kako vaše ponašanje utječe na druge.
  • Saznati više o svom komunikacijskom pristupu i otkriti gdje su mogući uzroci zbog kojih neki odnosi nisu onakvi kakve biste željeli graditi
  • Poboljšati svoju sposobnost empatijskog povezivanja i upravljanja svojim emocijama
  • Usvojiti vještine za asertivno samoizražavanje
  • Učiti tehnike vođenja razgovora s ciljem preveniranja konflikta
  • Otkriti strategije za stvaranje prostora za transparentnu i autentičnu komunikaciju, gdje ćete se bez obzira na razlike osjećati sigurni govoriti i dijeliti ideje

Nakon edukacije moći ćete:

  • Ostvariti uspješniju komunikaciju
  • Odabrati adekvatnu vlastitu reakciju
  • Upravljati vlastitim izazovnim odnosima u privatnom i profesionalnom životu

Edukacija pokriva teme:

  • Intrapersonalnu i interpersonalnu komunikaciju
  • Emocionalna i socijalna inteligencija
  • Empatija, aktivno slušanje i stilovi rješavanja konflikta

Metode i pristupi učenju:

Koristi se metodologija iskustveno učenje, što znači da se uči na temelju iskustva u radionicama i kroz evaluaciju sadržaja i iskustva. Sudionici su aktivni jer se učenje odvija kroz interakciju. Koriste se metode analiza slučajeva, simulacija, metoda praktičnog rada i igre uloga

Voditelj edukacije

Ivana Pejić, profesorica, certificirana CNVC trenerica za komunikaciju u Internacionalnom centru za nenasilnu komunikaciju (www.cnvc.org) s dvadesetogodišnjim iskustvom rada u formalnom obrazovanju i desetogodišnjim iskustvom rada kao trenerica i facilitatorica u podržavanju timova i kolektiva u izgradnji kohezije, u preveniranju i upravljanju konfliktima i medijaciji. Zadnje tri godine radi s pojedincima na individualnom osobnom i profesionalnom razvoju kroz savjetovanje i coaching. Član je zajednice EMMC Global, trener i mentor za trenere nenasilne komunikacije u CNVC, predsjednica Centra za nenasilnu komunikaciju Hrvatska te konzultantica u Edukacijskom centru SYS Company.
www.cnvc.org/trainers/ivana-pejic

Registracija korisnika

Resetiraj lozinku